wtorek, 5 czerwca 2012

A oto moje wczorajsze dzielo.. jestem bardzo dumna, gyz dlugo probowalam zrobic cos nowego na lato! Dumna jestem zwlaszcza z nowej przekombinowanej bransoletki z wykorzystaniem nowo otrzymanych roznorodnych blekitnych koralikow :-D

Bardzo podoba mi sie fakt, ze bransoleta stwarza wrazenie masywnej, a jest naprawde lekka.
Koraliki nie sa zaczepione na lancuszku - a po prostu pojedyncze duze koraliki polaczylam za pomoca duzego masywego kolka i w te koleczka zaczepilam roznych koraliczkow, ile sie dalo :)

Jesli ktos jest zainteresowany, moglabym nawet skusic sie na stworzenie tutorialu.. mojego pierwszego zreszta! naprawde prosta lzejsza i szybsza w wykonaniu w porownaniu z moimi starszymi projektami.
Oj chyba dlugo bede kombinowac z tym wzorem!!! :))))



   

Kolczyki drobne do kompetu plus 1szt kolczyka dlugiego ( moze posluzyc takze jako wisiorek - jak kto woli )




I jeszcze dodatkowe foto - nowe kolczyki w barwach flagi, specjalnie na Euro'12 :))



1 komentarz:

  1. If you're looking to lose weight then you certainly have to start following this totally brand new personalized keto plan.

    To produce this service, licenced nutritionists, personal trainers, and professional chefs joined together to develop keto meal plans that are efficient, painless, price-efficient, and enjoyable.

    From their grand opening in early 2019, 1000's of individuals have already transformed their body and health with the benefits a good keto plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń