wtorek, 5 czerwca 2012

A oto moje wczorajsze dzielo.. jestem bardzo dumna, gyz dlugo probowalam zrobic cos nowego na lato! Dumna jestem zwlaszcza z nowej przekombinowanej bransoletki z wykorzystaniem nowo otrzymanych roznorodnych blekitnych koralikow :-D

Bardzo podoba mi sie fakt, ze bransoleta stwarza wrazenie masywnej, a jest naprawde lekka.
Koraliki nie sa zaczepione na lancuszku - a po prostu pojedyncze duze koraliki polaczylam za pomoca duzego masywego kolka i w te koleczka zaczepilam roznych koraliczkow, ile sie dalo :)

Jesli ktos jest zainteresowany, moglabym nawet skusic sie na stworzenie tutorialu.. mojego pierwszego zreszta! naprawde prosta lzejsza i szybsza w wykonaniu w porownaniu z moimi starszymi projektami.
Oj chyba dlugo bede kombinowac z tym wzorem!!! :))))



   

Kolczyki drobne do kompetu plus 1szt kolczyka dlugiego ( moze posluzyc takze jako wisiorek - jak kto woli )




I jeszcze dodatkowe foto - nowe kolczyki w barwach flagi, specjalnie na Euro'12 :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz